ناگفتنی ها

Thursday, January 12, 2006

اول دفتر

سلام
! هیچ وقت فکر نمی کردم استارتش تو یه شب برفی بخوره
تازه پنج شنبه هم باشه
و هیچ وقت هم فکر نمی کردم یه روزی نوشتن وبلاگ رو شروع کنم
خیلی وقت بود وسوسه وبلاگ نویسی رو داشتم اما برای من از اون معدود کارایی بود که شروعش خیلی سخت بود وتنبلیم میومید
و حالا بعد از دو سه سال خیلی اتفاقی و در یک حرکت انتحاری ! و شب امتحان پایان ترم شروع می کنم ! .. ۀ
راستی.... بهتره اول خودمو معرفی کنم ، البته برای اونایی که منو نمیشناسن! ۀ
من سوده هستم وبر عکسه فامیلیم که منتظریه ... مفهوم انتظار رو نمی فهمم ! چون معمولاً خیلی منتظر نمی مونم !... آدم
خیلی عجول و بی صبری هستم!ۀ
الان که این متن رو می نویسم ترم اولی هستم ! البته ارشد طراحی صنعتی اونم تو دانشگاه هنر
کلی سر انتخاب اسم وبلاگم چونه زدم و از بین 20-30 تا اسم بالاخره اینو انتخاب کردم ... ۀ
خیلی نباید سخت گرفت ...ۀ
...باید نوشت وردشد
ممکنه هر ناگفتنی، برای کسی شنیدنی وجالب باشه! پس می نویسم ... هم گفتنی ها رو و هم ناگفتنی ها رو
راستی بچه ها من الان خیلی حس خوبی دارم... شروع خودش یه جور شکستنه! ـ ...
من و سید محمد خاتمی باهم شروع کردیم پس لطفاً بهم تبریک بگین!!! ۀ
.
.
.
به تماشا سوگند
و به آغاز کلام
و به پرواز کبوتر از ذهن
واژه ای در قفس است... ۀ

2

  • خوش اومدي سوده جون... ورودت رو از صميم قلب تبريك مي‌گم ولي از طرف ديگه به خونوادت تسليت مي‌گم چون اعتيادش بد مي‌گيره... تو هم از دست رفتي، بعضي موقع‌ها مي ترسم،وقتي اينجا نوشتن اينقدر مزه مي‌ده، نكنه از گفتن حرفام بگذرم!!!؟؟ بعضي حرف‌ها رو بايد گفت با نوشتن حل نمي‌شه.. بعضي وقت‌ها نبايد منتظر موند...حق با تو مي باشد.اصولا آدم خوش‌قدمي هستم. اميدوارم براي وبلاگ تو هم خوش‌قدم بوده باشم

    By Blogger Sonay Ardi, at 1:48 PM  

  • happy new blog, and all the best. you will see a lot of me here, so watch for it. You have chosen a very appropriate name for your blog, and unlike the other comment I strongly agree that there are lots of things on the other side of every human being that can not be said, so it has to be written. You will be amazed by discovering the other side of you by writing here. May it be, the triumph of all your achievements. Cheers.

    By Blogger m.reza, at 5:29 PM  

Post a Comment

<< Home