ناگفتنی ها

Monday, May 08, 2006

... من چه سبزم امروز

...زخم هایم خشک شده اند
...بالهای شکسته ام دوباره جوانه زده اند
گام هایم همانند گذشته استوار گشته اند
عمق شادی هایم را نمی توانم اندازه بگیرم
من
امروز
زیباتر از همیشه ام
من
این دخترک را
بیشتر از همیشه
می ستایم
و
باورش دارم

6

  • امروز غبار را کنار زدی
    باور کن

    By Anonymous Anonymous, at 11:21 PM  

  • من چه سرسبزم و زيباااااااااااااااا امروز!!!!!ۀ

    By Blogger Sonay Ardi, at 11:51 PM  

  • to emruz ghodratmandtar az gozashtei
    to emruz zibatari
    abi tari
    chon khasti anche bayad
    ostovaro mohkam be pakhiz va besaz anche nasakhtei hanuz

    By Anonymous Anonymous, at 8:23 AM  

  • چه خوب!

    By Anonymous Anonymous, at 9:44 AM  

  • باور دارم
    سبزی درختان را
    و موسقی باد را
    امروز همه چیز زیبا تر است... ـ

    By Blogger سوده, at 10:49 AM  

  • امروز باورم سبز
    نکاهم نور
    گمانم خوب
    صدایم نوا

    امروز همه چیز زیباتر است چون من دوباره دیدگانم را در رودخانه شعف شستم

    By Anonymous Anonymous, at 1:00 PM  

Post a Comment

<< Home