ناگفتنی ها

Friday, May 02, 2008

stop your dreams!!! it's time 4 the real nasty life...




گاهی اوقات دلم می خواد چشمهام رو برای یک لحظه ببندم و به هیچ چیز فکر نکنم و فقط از حس خوبی
که همون لحظه دارم لذت ببرم........... ـ
اما حیف که این ذهن بیمار نا آرام، طاقت لذت بردن از کوچکترین لذت ها رو هم نداره...ـ
گاهی ندانستن و یا کمتر دانستن برخی واقعیت ها ، آدم رو در یک خوشی معلق نگه می داره....ـ
گاهی بستن چشمها و گوش ها، اون لحظه لذت رو تا ابد برای تو امتداد میده... انتخاب با توئه
اما حیف که بعضی وقت ها حاضری تمام لذت و آرامشت رو برای دانستن یک حقیقت تلخ بدی ....ـ
حقیقتی که تمام رویاهای شیرینت رو خاتمه میده!ـ

____________________________________________
پ.ن: گاهی وقت ها هم بعضی حقیقت ها بدون اینکه انتظار شنیدنشون رو داشته باشی نازل می شن
و تو رو تالاپـــــــی از دنیای شیرینت میندازن بیرون!ـ

2

  • تو را چه شده است این روزها دوست من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    By Anonymous Anonymous, at 7:05 PM  

  • حالم از خودم بهم می خوره اینقدر منفی می نویسم... نمی دونم چرا همش اتفاق بد میفته ... شایدم فقط بد هاش رو می بینم من ِ کوردل!ـ

    By Anonymous Anonymous, at 7:14 PM  

Post a Comment

<< Home