ناگفتنی ها

Thursday, February 16, 2006

تنهایی

همیشه یکنفر هست
همیشه یکنفر هست میان هیچ من و سنگفرش پیاده رو
همیشه یکنفر هست میان من و سایه های تردید
همیشه یکنفر هست میان من و لحظه تنهایی
، میان من و دلتنگی
من و سکوت


و میان دست های هراسان و معلق من در فضا و زمین
میان من و تصویرمبهم غروب
ومیان سکوت موسیقی نت ها
همیشه یکی هست

همیشه یکنفر هست در باران
میان من و تنهایی
میان تن و لذت خیس شدن

همیشه یک نفر هست که در قاب پنجره ام بنشانمش
صدایش کنم

همیشه یکی هست برای بودن ، شدن ، رفتن تا رسیدن

و در خلال این بودن ها، این یک نفر ها
در فضای مبهم میان بودن و نبودن
آنجا که هق هق گریه ها می میرد در گلو
واشک تنها حجاب چهره ام
و در میان واپسین لحظات شب و نخستین های فردا
...چقدر من تنهایم

4

  • ديگر زمان ايستادن به سر رسيده است،
    بايد رفت،

    By Anonymous Anonymous, at 9:00 PM  

  • همیشه یکنفر هست در باران
    میان من و تنهایی
    میان تن و لذت خیس شدن
    VERY NICE, IT ALWAYS WILL BE.

    By Blogger m.reza, at 1:33 AM  

  • همه بادهادرگذرند

    همه ابرهارهگذرند

    درخت می ماندوتنهایی بزرگش...

    By Anonymous Anonymous, at 11:49 PM  

  • شبیه یه تلفیق از سهراب و فروغ.(کسی که مثل هیچکس نیست از فروغ / ...چه درونم تنهاست از سهراب)...
    این روزا نه فقط تو، همه همه همه تلفیقی شدیم

    By Anonymous Anonymous, at 11:53 PM  

Post a Comment

<< Home