ناگفتنی ها

Sunday, February 26, 2006

...و خواب تنها خواب

(:دوستای عزیزم سلام
نکردم و شما عزیزان رو از خوندن نوشته های جذذذابم!!! updateاز اینکه چند وقتیه که مطالبمو
محروم کردم معذرت میخوام! اما خوب چه میشه کرد دیگه ! نویسنده های بزرگ (والبته آدم های
نوشتن نیستن... اما خوب mood بزرگ) زندگی یای پر فراز و نشیبی دارن و گاهی اوقات رو
( وقتی می نویسن هیهات میکنن!!!( درست مثل من
واز اونجایی هم که خیلی به فکر روحیه خواننده هام هستم نخواستم تو این چند وقته که یکم زیادی
، قاطی پاتی کردم وکلاً با همه چی مشکل پیدا کردم و به مقدار زیادی دپ (بخوانید دپرس) شده بودم
... نوشته هام روتون تأثیر منفی داشته باشن ... گرچه این دوتا پست آخرم یه کم تابلو بود
!! اما اندر احوالات این مدت همین بس که من به نتایجی رسیدم که گفتم به شما هم بگم بد نیست
اگر به مدت یک یا چند روز خود را از نعمت شیرین خواب محروم سازید اتفاق ناگوار بی ربطی
:برای جسم و روان مبارکتان می افتد مثل
الف:) پوستتان دو درجه تیره می شود
ب : ) زیر چشمانتان دو انگشت گود می اقتد
پ : ) پلک هایتان مثل ایر بگ پف می کنند
ت : ) معده تان مثل سماور قل قل می کند
ث : ) دچار حالت تهوع شدید می شود
ج : ) صدایتان آنقدر خوب می شود که می توانید به خوانندگی فکر کنید
چ : ) حوصله کسی را نخواهید داشت
ح : ) مرتب به این فکر می کنید که کاش رشته دیگری می خواندم
خ : ) برای اینکه نمی توانید تصمیم بگیرید از خودتان بدتان می آید
د : ) در مورد ساده ترین چیزها هم نمی توانید قضاوت کنید
ذ : ) احساس افسردگی می کنید
( ر : ) نسبت به برخوردهای اطرافیان حساس می شوید (نازک نارنجی میشین
ز : )احساس می کنید کاش همی چی یه جور دیگه بود
خوب کیف کردین ؟ البته اینا در مورد من اتفاق افتاده ، اونم بعد از 5 سال بی خوابی کشیدن تازه
بدنم شروع کرده به واکنش نشون دادن ! شما هم بنا به خصوصیات فیزیولوژی بدنتون می تونید
ساله که منو نصیحت می کنه N پاسخ های مشابهی دریافت کنید . حالاست که می فهمم چرا بابام
که شبا زود بخوابم !! حالا بازم گوش نکنین ها!!! برید تا صبح بیدار بمونید و وبلاگ جذاب منو 100
!!!بار روخونی کنین
ارادتمند شما
دکتر سوده

2

  • در چنين شرايطي فراموش نكنيد كه مصرف يك شيشه پر ديازپام و يا مرگ موش اصلا دواي درد شما نيست...در چنين حالتي به من مراجعه كنيد تا بگم چيكار كنين...

    By Blogger Sonay Ardi, at 11:36 PM  

  • من که فکر می کنم یه هفته لالا و ترک تحصیل میتونه گزینه خوبی باشه

    By Blogger سوده, at 11:48 PM  

Post a Comment

<< Home