ناگفتنی ها

Saturday, March 25, 2006

!مگس پرانی و یه عالمه کار


این اولین عیدیه که اینقدر تو خونه موندم ... همیشه اکثر روزای عید رو مسافرت بودم
... مخصوصاً این روزای اول رو
این بار زمان سفر برعکس شده و ما روزهای اول عید رو مشغول کارهای مهمی مثل
غاز چرانی ، مگس پرانی و سوسک دوانی !! هستیم ... اِههمممم ... خلاصه آدم وقتی
زیادی تو خونه بمونه از فرط بیکاری مجبور سرما بخوره و بعد هم از شدت بیکاری
مضاعف برای اینکه حال سرما خوردگی رو جا بیاره یه فقره کوه بره تا همچین حالش
بیشتر جـــــــــا ! بیاد و در این هوای زیبای بهاری، کوفته و بی حال بیفته تو رختخواب
و مثلاً شما نمی دونید و خبر هم ندارید که من هزارتا کار برای عید دارم و یه پروژه مشتی
که حسابی عقب افتاده و از اونجایی که نمی دونم از کجا و کدوم باید شروع کنم ، بی خیال
همشون شدم و خودم رو زدم به رگ بی غیرتی !!! آخه می ترسم بین پروژه ها و کارا
!!!دعوا بشه شب عیدی
راستـــی
...هرچی سعی می کنم اتاقم رو تمیز نگه دارم نمی شه
:( تازه کلی هم خاک نشسته رو وسایلم
خوب بسه دیگه ... من اگه از سرما خوردگی هم بمیرم بازم این فکککم کار می کنه
پس بهتره برم به سرما خوردگیـــــــم ادامه بدم و منتظر مسافرت بشینم
.
.
.
.

این روزا من رو اینجوری ببینین :))ـ

4

  • shalam
    dushtam
    khoda margam bede
    rafti kuh badtar shodi
    sarmakhordegit bishtar shod

    vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    shakhesho beshkoon bache

    ohhh ihhhhhhhh

    daram jadut mikonam

    boland sho
    to bayad ghavi bashi
    va piruz shiiiiiiiiiiiiii

    naaaaaaaaaaaa

    to nabayad taslim shiiiiii

    boland sho nabudesh kon

    :D

    are
    pas chi bebinam chika kardiya

    By Anonymous Anonymous, at 6:28 PM  

  • :)) chashm khanum khanumaaaaaa
    aslan behtar shodam!!!
    ahan jaduie to bood na???
    ishalla behtar misham. bayad engar ye dafe dige beram kooh ta hale in sarmakhordegia ro begiram :D

    By Blogger سوده, at 1:23 AM  

  • salam
    naghorbunet hamintori halesh gereftas

    vali bekhay bazam kuh mibaramet

    By Anonymous Anonymous, at 7:52 AM  

  • سلام عيدت مبارک
    منم يه سال ايران که بودم عيد علاوه بر سرماخوردگی هزار تا درد و مرض ديگه هم گرفتم خيلی ضد حال بود فقط موندم خونه تلوزيون نگاه کردم :دی

    By Anonymous Anonymous, at 12:05 PM  

Post a Comment

<< Home