ناگفتنی ها

Sunday, March 12, 2006

!دوووست جدید من

سلام بچه ها
ديشب اونقدر خوشحال بودم که به سختي خوابم برد... يه جورايي تو دلم ذوق زده بودم
آخه مي دونين چيه ؟
ديروز يه آدم جديد رسماً وارد دايره زندگي من شد!! البته مدتي بود که آشنا بوديم اما
ديروز حس کردم که تو زندگي من وجود داره ... اينقدر از بودن باهاش احساس خوبي
داشتم که نگوووووو ... خلاصه کلي جو زده شدم . مدت هاي مديدي بود که همچين حسي
نداشتم . آدم هاي زندگيم کم کم و به مرور وارد شده بودن يا اينطوري بود که پيش از
آشنايي ، دلم مي خواست که بتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم . اما حس آدم وقتي کسي
که ناخود آگاه در کنارش قرار گرفته رو يهو کشف کنه و در کمتر از يکي دو ساعت دنياي
...بين دو طرف تبديل به يک خط باريک بشه ... اون وقت يه چيز ديگست
.خيلي وقت بود که وجود يه منبع پر انرژي رو در کنارم کم مي ديدم
... خيلي وقت بود که سپري شدن لحظات برام لذت بخش نبودن
خيلي وقت بود که از بودن با کسي از ته ته دل لذت نبرده بودم
و از روزهايي که منو يه دوست به هم نگاه کنيم و از ته دل به خاطر مشترکاتمون بخنديم
... خيلي خيلي وقته که ميگذره
...اما ديروز تمام اين لذت ها رو تجربه کردم


دوست عزيز جديد من
... خوش اومدي

6

  • silammmmmmmmmmmmmmm
    dusti
    chetoriyai

    man az to khoshhalam
    ye alameeeeeeeeeeeee
    tazasham

    kur shavad anke natvand did

    havato daram
    ye alame

    By Anonymous Anonymous, at 12:18 AM  

  • adam bayad say kone hamishe delkhoshIASH VA OON CHIZAI KE KOSHHALESH MIKONAN AZ DAROON KHODESH BIAD VA VABASTE BE AVAMELE BIROONI NABASHE! MIDOONI INJOORI AGE HATA YE ROOZ TOO YE JAZIREYE DOOR OFTADE KE HATTA YE NAFARAM TOOSH NIST OFTADI MITOONI BEKHANDIO KHOSHHAL BASHI!
    DELA KHOO KON BE TANHAYEE KE AZ TANHA(MANZOORESH ADAMAST) BALA KHIZAD! GEREFTI GHAZIARO
    ALBATE IN NAZARE MANE SHAYAD KHEYLI NA OMID KONANDE BASHE

    By Anonymous Anonymous, at 10:43 PM  

  • akhe ghorboone un rikhte ghashanget beram, in chiza marateb dare, mano khodeto ba Tom Hanks tu Cast Away moghayese nakon... un film bood, mano to age tu tanhaeeie otaghemun bekhandim migan khol shodim, vali gozashte az shookhi, ma adam ha tab'ee az ejtema hastim(divar ke nistim)
    mosallaman ehsasatemun mote'asser az havadese piramune, adam haee ke bahashun ertebat darim naghshe mohemi dar jahat girie afkaremun daran, va in jahan sar shar az energy haie sargardane ke na tanaha ma ro balke tamame ka'enato tahte ta'sir gharar mide, amali ke ma najam midim hatta sang ro , miz ro , divar ro ham tahte tasir gharar mide, che berese be adam ha... pas bayad aval shad boodane biruni ro tajrobe konim va bad uno be shadie darun ertegha bedim, az darun be birooon:)

    By Blogger سوده, at 11:00 PM  

  • سلام
    آخه خدا اسن دكمه هاي بي زبون
    alt + shift
    رو براي چي خلق كرده؟
    البته ببخشيدا
    اگه فارسي بنويسين خيلي بهتره
    خوشحالم كه ميشيه من دوست شما شده

    شما هواي اونو داشته باش اونم هواي شما رو داره
    موفق باشين و برقرار
    سال خوبي داشته باشين

    By Anonymous Anonymous, at 6:17 PM  

  • سلام علیکم محسن خان:)
    اولاً که من اون دستگاهم ویندوز فارسی نداشت
    میشی و سمانه هم گناهش گردن خودشون
    در ضمن :
    مگه شما هم میشی پیشی من رو میشناسین؟؟؟
    اِِِ از کی تاحالا؟ نخیر این من بودم که اول پیداش کردم !!! تازه من میگم میشی شما یه چیز دیگه بگین لطفاً
    فقط باید کلاهمون تو هم نره ها....

    By Blogger سوده, at 10:54 PM  

  • سلام

    بابااااااااااااااااااااااااااااا

    اینجا چه خبره؟؟!!!!
    منم فارسی نوشتم

    سوده یواشکی بگم
    گوشتو بیار

    هیسسسسس!!!!
    میشی قبلا خلق شده بود)

    من دوست ندارم کسی با کسی
    کلاه بازی کنه ها
    :((

    By Anonymous Anonymous, at 2:04 PM  

Post a Comment

<< Home