ناگفتنی ها

Friday, March 03, 2006

یه اتفاق جالب

امروز مصادف بود با
ـ 12 /12 هجری شمسی
ـ 2 /2 هجری قمری
ـ 3 /3 میلادی
!اتفاقي که هر 2235 سال يکبار تکرار ميشه

خيلي برام جالب بود... روزهايي که ميان و ميرن و به نظر مثل هم ميان ميتونن
.....دچار نسبت هاي جالبي با هم باشن يا ويژگي هاي شگفت انگيزي داشته باشن

و اما زندگيامون که هر روز پر اند از لحظه هاي ناب و شگفت انگيز که ديگه
خيلي وقته که برامون روزمره شدن... اتفاقاتي که فکر کردن در موردشون يا ديدنشون
...ميتونه برامون يه تحول بزرگ به همراه داشته باشه
لحظه هايي رو بي توجه ميگذرونيم که حتي ممکنه 2335 سال يکبار هم تکرار نشن
لحظه هايي که فقط يک بار برامون بوجود ميان
!!!پس لحظه را در يابيم

« . ما لحظه ها را گذرانديم تا به خوشبختي برسيم ، افسوس که لحظه ها همان خوشبختي بودند »
دکتر علي شريعتي

8

  • faghat mitunam begam age ghabl az saate 6 ke motevaje shidam , mifahmidam, hatman azash bishtar lezat mibordam.
    chizi ke hatman dige behesh bar nemikhoram:(
    in zamane ke adamo mibare ya adame ke zamano???
    cheghadr zud dir mishavad...

    By Anonymous Anonymous, at 12:13 AM  

  • آره ... واقعاً زود دیر میشه
    اگه الن رو بگی زمانه که ما رو میبره.. به امید روزی که ما سوار بر زمان باشیم

    By Blogger سوده, at 12:20 AM  

  • سلام
    پس این کامنت های من کجان؟
    چرا هرچی کامنت میذارم نمیاد؟

    By Anonymous Anonymous, at 12:36 PM  

  • اومد که!!! یه کامنت خیلی خیلی طولانی گذاشته بودم که به رحمت خدا رفته ! دیگه حال ندارم دوباره بنویسم

    By Anonymous Anonymous, at 12:37 PM  

  • سلام عزيز .... واي بر من كه حتي نمي توانم مترسكي باشم براي ترساندن آدمك هايي از جنس هيچ!!

    By Anonymous Anonymous, at 1:55 AM  

  • سلام...
    اون یکی رو چند روز پیش گذاشته بودم حالا که یادم نیست چی نوشته بودم!
    بعد هم باشه. هی یادم میره. انشاالله لینکتو میذارم.
    راستی عاطی اینا خوبن؟ دیشب خوابشو دیدم...
    سلام برسون

    By Anonymous Anonymous, at 6:50 PM  

  • و از اون روز 8 روز گذشته. کوتاه بیا دیگه
    آپدیت کن بابا

    By Anonymous Anonymous, at 8:25 PM  

  • به خدا دارم همین کارو میکنم !!ـ

    By Blogger سوده, at 10:33 PM  

Post a Comment

<< Home