ناگفتنی ها

Saturday, March 11, 2006

حادثـــه

داشتم يه نگاه به اين چند وقته اخير مينداختم ... تقريباً از اوايل آبان که فوق قبول
...شدم ومن به محيط جديد پا گذاشتم و آدم هاي جديدي پا به زندگي من
و بعد سر کار رفتنم و دوباره به همين ترتيب ... داشتم فکر مي کردم که چه بازيه
...عجيبيه اين زندگي
زندگي آدم پر از لحظه ها و موقعيت هايي يه که به سرعت از کنار آدم ميگذرن يا
شايد هم آدم از کنارشون گذر کنه ... و بعضي وقت ها ( فقط بعضي وقت ها ) نمي دونم
چي ميشه که آدم مستقيم در معرضشون قرار مي گيره... يعني با آدم برخورد مي کنن
و آدم ديگه نمي تونه ناديده بگيردشون و ردشون کنه
حالا اسم اين پروسه رو که باعث ميشه اين موقعيت ها براي آدم تبديل به يه اتفاق
بشن رو حکمت ، تقدير ، شانس ، ناخودآگاه ، حس ششم ، تدبير شخصي يا حتي تصادف
.کاملاً بي ربط يا هر چيز ديگه اي که بگذاريم ، فرقي نمي کنه
رو دیده باشین خیلی راحت تر می تونین Run Lola, Run ! احتمالا اگر فیلم
براي خودتون مجسم کنين... (توصيه مي کنم حتماً ببينين... فوق العادست!)ـ
و تو اين مدت کوتاه من احساس مي کنم که به اندازه همه عمرم در معرض اين
موقعيت ها قرار گرفتم ... که به اکثرشون مي تونم به عنوان شانس هاي زندگيم
نگاه کنم... با آدم هاي مختلفي آشنا شدم که هر کدوم به اندازه دنياشون تونستن افق
ديد منو باز تر کنن... و خيلي هاشون برام اونقدر مثبت بودن که بي اونکه حتي شايد
. خودشون هم بدونن ، تونستن خيلي بهم کمک کنن وباعث بشن که من الان حال خوبی رو تجربه کنم
ديشب داشتم با يه دوست خيلي خيلي خوب جديد داشتم صحبت مي کردم که اصلاً
حالش خوب نبود... بعد از يه مدت ناخودآگاه جفتمون متوجه شديم که به خاطر
انرژي مثبتي که بهش دادم ، حالش از اين رو به اون رو شده و همه اينا بدون اين بود
که خودم متوجه باشم ... وقتي اينو فهميدم خيلي خوشحال شدم که تونستم مثبت و
مؤثر باشم. احساس کردم که وجود دارم ، ارزش دارم و حال جفتمون یهو خیلی
. خوب شد
اینو میخواستم بگم که ما توان این رو داریم که گاهی بی اونکه خودمون بخوایم
خیلی موثر و انرژی بخش و گاهی ویران کننده باشیم. و تفاوت این ها انقدر ظریفه
...که فکر می کنم گاهی از دستمون در میره
و تو این چند روزه احساس می کنم یه جاهایی بدون اینکه واقعاً بخوام انرژی منفی
.دادم و رو اعصاب رفتم
:فقط می خواستم بگم که
مرسی از اون هایی که در کنارم هستن ، تنهام نمی ذارن ، بهم انرژی مثبت می دن و زندگیم
با وجود تک تک اونها معنی گرفته
مرسی از اون هایی که منو می بخشن ، به خاطر این که جایی بی اونکه بخوام آزارشون
دادم. ( کاش همشون اهل اینترنت بودن ) ـ
.
.
If we could keep it on , the world would be a better place to live in ...

6

  • silam
    dust junam
    khubi
    webeto khundam
    ewy val
    hala mikham beram barat tabligh konam pas chi
    bale
    uhummmmm

    khoshhalm ke toro peyda kardam
    va khodaro shokr
    khoda ziyadesh kone
    na!!!!!!!!!
    age ziyadesham nakard eshkali nadare
    komak kone ghaderesho bedunam
    va hefzesh kona
    uhum
    in khube hamishe dust daram keyfiyat az kamiyat behtar beshe

    ghorbunet
    mahshiyeh

    By Anonymous Anonymous, at 9:07 AM  

  • سلام سوده جون
    چه عجب!
    آره راست میگی... ولی چقدر خوبه که آدم سعی کنه بفهمه که چه موقع هایی انرژی مثبت میده و چه موقع هایی منفی..
    یه موقع هایی کارهایی که می کنیم یا حرفهایی که می زنیم یا موقعیت هایی که پیش میاریم انقدر بدون فکر هستن که حتی نمی تونیم جلوشون رو بگیریم...
    اما بعضی وقتها هم واقعا نمی فهمیم
    امیدوارم همیشه مثبت باشی و انرژی های مثبتی که از دیگران می گیری بیشتر از منفی هاش باشه :)

    By Anonymous Anonymous, at 2:09 PM  

  • آره سارا جون ... این قضیه که آدم خودش بدونه کجا داره چی از خودش به سمت دیگران پرتاب می کنه خیلی مؤثره .. من از دوستم که به من فهموند که من اون لحظه مثبت بودم ممنونم... باید تمرین کنیم که اگر چیزیو حس کردیم به طرف مقابلمون هم بگیم تا اون هم از نیروی درونیش تشکر کنه ...ـ

    By Blogger سوده, at 9:21 PM  

  • محشیه جون دیشب از خوشحالی خوابم نمی برد... این به خاطر وجود نازنین تو بود... ازت ممنونم که هستی ...ـ

    By Blogger سوده, at 9:22 PM  

  • salam khanumi
    ekhtiyar dari dustam
    manam dishab khodaro shokr kardam ye alame
    in havaaaaaaaaaaa
    didi?????

    are

    havato daram khialet rahat
    khodam behet yad midam komaket mikonam
    ; )

    By Anonymous Anonymous, at 10:29 PM  

  • eeeeee
    in balai man budam yadam raft esmamo benevisam bebashid

    By Anonymous Anonymous, at 10:30 PM  

Post a Comment

<< Home