ناگفتنی ها

Tuesday, April 24, 2007

من عصبانی هستم !!!ـ



آدم های بزدل! آدم های ترسو! آدم های بدبخت مفلوک !!!ـ
از تک تکتان متنفرم !ـ
نه نه !! حیف من ! حتی حیف نفرتم !!! ـ
باشد شما راست می گویید ! ـ
شما خوبید! چون گرداگردتان را آدمک هایی فرا گرفته است که بی تردبد
می توانید تمام اشتباهاتتان را ، تمام بد شانسی هایتان و ریشه
تمام مشکلاتتان را به گردن آنها بیندازید !ـ
آری شما خوبید !!!ـ
فقط ...ـ
فقط می ترسید بگویید : ـ
من بودم" !!!ـ "
آدم های بزدل! آدم های ترسو! آدم های بی جسارت!!!ـ از تک تکتان متنفرم !ـ






1

  • nabinam khateret moshavash beshe
    eyyy babaaaaaaaa

    miduni tazegiha zandegi behem che darsi dad hamin chand ruz pish bud shayad to ham mese man shode bashi.... vali behet hediyash mikonam azize man

    "AHMAGH HA RO BE HALE KHODESHUN RAHA KON RUZI TAVANE AHMAGH BUDANESHAN RA KHODESHAN PAS MIDAHAND."
    so calm down sweetieeee they are just idiots . :)

    By Anonymous Anonymous, at 12:06 AM  

Post a Comment

<< Home