ناگفتنی ها

Sunday, September 09, 2007

My lover Shot me Bang Bang


My lover shot me bang, bang..!!!


دوستم ...! امشب دلم می خواست مثل همیشه با تو درد و دل کنم!ـ
اما ترسیدم ... آخر بارفتن وجودت آنقدر شکننده و بی بدیل است که بیم از شنیدن صدای شکستنش با تلنگری، مرا به سکوت واداشت
من و تو در فروریختن به هم می مانبم... اما یکی چون آهنی زنگ زده است و دیگری چون بلوری ترک دار...ـ
دوستم ... وقتی به گذشته ها نگاه می کنم ، حاصل هر تلخکامی برایم درسی بود و در پی اش حکمتی! و من همیشه درسم را خوب خوانده ام... و من همیشه درسم را به خوبی فهمیده ام... اما دوست من! این عدالت نیست که این بار شاگرد را بی آنکه درسی گرفته باشد مردود کنند... عادلانه نیست که در برگ امتحان همه نشانه ها را برایش غلط بنویسند و تو ندانی به تاوان کدام گناه است که جریمه می شوی و به کدام سیب نخورده از دنیای زیبای تصوراتت رانده... من درس این کلاس را درک نکردم ... من نفهمیدم که چرا دو دو تا این بار شد پنج تا! دوستم... یادت باشد، یادمان باشد این بار اگر کسی از راه رسید و خواست سوهانی به روحت بکشد تا آبدیده ترشوی، از او بیشتر بپرس ! بپرس

what does commitment excatly mean?

شاید فرهنگ واژه هایش با تو همگون نباشد. کسی چه می داند ، شاید فرهنگ واژه های تو با تمام دنیا نا همگون باشد!!!ـ
شاید هم درس این بار همین باشد! شاید در دامنه واژگانت باید جای دو کلمه را عوض کنی ... شاید که ازاین پس باید همه شوخی ها را جدی بگیری و هر چه فکر می کنی جدی است را به باد شوخی... بهلول شدن هم عالمی دارد...ـ

My lover shot me down!

__________________________________________________________________
پ.ن. گاهی وقت ها آنقدر خسته و دمقی که حتی حوصله فکر کردن هم نداری... چه برسد به این که به چیزی فکر کنی که گریه ات بیندازد. حتی شاید حوصله نداشته باشی که ناراحت شوی... آخر آن هم حوصله می خواهد

4

  • xxx

    By Anonymous Anonymous, at 12:47 PM  

  • soodeh joonam ma shayad vaghan natonam on hese toro dark konam vali baed az inke ye meghdar khondam fahmidam to darayeh ehssasati besyar latif hasti manmotmaenam to enghadr iman dari ke bedooni ina moshkelat yani khoda be to nazar dareh va shayad dareh sabre to ro ziad mikoneh faghat bedoon ma aslan salahe khodemoon nemidoonumvali man fekr mikonam neshanei ke dar in majara bood ro managereftim faghat motmaenam to bayad baraye in fard kari anjam bedi vali nemidoonam shayad zaman be maneshoon bede man motmaenam to baon halate manavit mitooni zood motevajeh beshi va kheuli chizharo befahmi.bedoon man hamishe dar kenaretam va on zamanahayeh sakhat ba to hastam va amighan darket mikonam be in fekr kon shayad in ettefagh barayeh to lazem bood hamoontor ke talagh barayeh man faghat bedoon shayad moghash nayamadeh.
    khodet behtar midooni saiy kon arameshdashte bashi va faghat doa kon.baz ham bedoon tanha nisti.ma beham komak mikonim.
    azi.

    By Anonymous Anonymous, at 1:02 PM  

  • دوستم ... می دانی! شاید غصه ای که می خورم از این است که احساس می کنم تکه ای از وجودم را در نقطه ای از دست دادم که همیشه از آن بیم داشتم...من انرژی های پاکم را به جایی ریختم که برایم چیزی بیش از پشیمانی ماند... احساس گناه... و صداقت من مستحق چنین دریافتی نبود... شاید وقتی آرام شوم که بفهمند ...که بفهمد چقدر شکستم... ـ

    By Blogger سوده, at 2:19 PM  

  • to dar vaghe chizi az dast nadadi bedoon mohkamtar shodi bedoon hamishe aseman abri nist vaghti aftab tabid to ghodrate daronito peuda mikoniva tavanayihaye bishtareto mibini shayad khoda ba in azmayesh khaste to ghodrathaye zibaye zananegito bebini .man inharo daram mibinam chon ehsasatet ro kamelan mitoonam bebinam hese zan boodano kamelan daram mibinam bedoon zibatarin hese donyast harchi bishtar in moshkelato begzarooni on zibayiiro bishtar dark mikoni zane ghavi hamine.hamishe in jomle forogho yadet bashe be aftab salami dobareh khaham kard

    By Anonymous Anonymous, at 2:36 PM  

Post a Comment

<< Home